Vračilo blaga
Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Če je potrošnik vrnil blago mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
Ostali uporabniki
Pravne osebe lahko vrnejo blago samo v dogovoru in potrditvi ponudnika. Stroške vračila krije naročnik.
Blago mora biti vrnjeno v roku 8 dni od prejema naročenega blaga. Kupljeno blago, ki ga kupec želi vrtniti mora biti ob vrnitvi nerabljeno, nepoškodovano, v nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini, z računom in vso pripadajočo dokumentacijo
Vsi uporabniki
Odstop od pogodbe / naročila ni mogoč pri pogodbah/naročilih, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli...).
Odstop od pogodbe/naročila ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika.